I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady realizacji Zamówień na personalizowane stroje sportowe (dalej: Zamówienie), realizowanych przez firmę UpToU Borowscy S.C., z siedzibą w Opypach 05-825, przy ul. Piwoniowej 11, NIP: 529-181-92-49, REGON: 368592739 (dalej: Sprzedawca).
- Złożenie Zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Regulamin stanowi uzupełnienie ogólnego Regulaminu Sklepu dostępnego na stronie https://uptou.pl/regulamin/.
- W celu złożenia Zamówienia Kupujący może wybrać dowolną formę kontaktu:
A) wysłanie zapytania drogą mailową na adres biuro@uptou.pl
B) kontakt telefoniczny pod numerem +48 501 550 653
C) wypełnienie formularza na stronie KONTAKT
II. PROJEKT GRAFICZNY
- Proces uzgadniania Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu zapytania od Kupującego oraz ustaleniu szczegółów dotyczących strojów, liczby sztuk, logotypów, kolorystyki oraz innych elementów (nazwiska, numery, itp.).
- Na podstawie ustaleń przygotowywany jest projekt graficzny, który podlega akceptacji przez Kupującego.
- Projekt graficzny jest bezpłatny niezależnie od zamawianych ilości, pod warunkiem, że czas potrzebny na jego przygotowanie nie przekroczy jednego dnia roboczego. Jeśli projekt graficzny jest bardzo rozbudowany i wymaga nakładu pracy dłuższego niż jeden dzień roboczy, Sprzedawca przekaże informacje o koszcie przygotowania takiego projektu.
- Projekt może być kilkukrotnie modyfikowany w ramach uzgodnionych warunków.
- Finalna akceptacja projektu przez Kupującego jest konieczna do rozpoczęcia kolejnych etapów procesu produkcyjnego i od tego momentu projekt nie podlega dalszym zmianom.
III. PŁATNOŚĆ
- Koszt realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie na podstawie zakresu Zamówienia, liczby sztuk, rodzaju odzieży, skomplikowania projekty graficznego.
- Do kosztu Zamówienia Sprzedawca doliczy koszt wysyłki Zamówienia, na podstawie sposobu dostawy wybranego przez Kupującego podczas indywidualnych ustaleń.
- Potwierdzenie Zamówienia zawierające specyfikację zamawianych strojów, wraz z ich ilością, kosztem całego Zamówienia, kosztem dostawy oraz ewentualnymi uwagami zostanie przesłane przez Sprzedawcę drogą mailową.
- Kupujący jest zobowiązany do pisemnej akceptacji Zamówienia drogą mailową. Na tej podstawie Sprzedawca wystawi fakturę ProForma.
- Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na koncie Sprzedawcy zaliczki lub pełnej płatności – zgodnie z ustaleniami indywidualnymi.
- W przypadku gdy została uzgodniona płatność zaliczkowa, różnica między wpłaconą zaliczką, a pełną kwotą Zamówienia musi zostać zaksięgowana na koncie Sprzedawcy najpóźniej jeden dzień roboczy przed dniem planowanej wysyłki Zamówienia do Kupującego.
- Do Zamówienia Sprzedający wystawi Fakturę VAT lub Paragon Fiskalny, w zależności od ustaleń z Kupującym.
IV. PRODUKCJA
- Produkcja odbywa się na podstawie zatwierdzonego projektu graficznego oraz Zamówienia (Pkt III.3.)
- Wszystkie stroje produkowane są w Polsce, z wykorzystaniem polskich dzianin sportowych najwyższej jakości i technologii sublimacyjnego druku.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do drobnych różnic kolorystycznych wynikających z procesu i możliwości druku oraz ustawień ekranów urządzeń elektronicznych.
- Stroje personalizowane nie są produkowane w systemie magazynowym – są drukowane i szyte na indywidualne Zamówienie Kupującego.
V. CZAS REALIZACJI
- Czas realizacji jest ustalany indywidualnie dla każdego Zamówienia i jest liczony od momentu zaksięgowania zaliczki lub pełnej kwoty na koncie bankowym Sprzedawcy.
- Podany czas realizacji może ulec zmianie w przypadku:
A) opóźnień w dostarczeniu niezbędnych materiałów przez Kupującego (np. logotypów w odpowiednim formacie),
B) zdarzeń losowych niezależnych od Sprzedawcy. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym i ustali najlepsze możliwe rozwiązanie dla Kupującego.
VI. DOSTAWA
1. Koszt dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba że zostało postanowione inaczej.
2. Sprzedawca wyśle zamówienie w sposób ustalony uprzednio z Kupującym, wybrany z pośród dostępnych:
A) przesyłka kurierska InPost
B) wysyłka do paczkomatu InPost
C) przesyłka kurierska DHL
3. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić paczkę z Zamówieniem w trakcie jej dostawy. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Zamówienia, jest zobowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika:
A) w przypadku dostawy kurierskiej InPost lub DHL – spisanie protokołu szkody w obecności kuriera
B) w przypadku odbioru w paczkomacie InPost – zgłoszenie reklamacji na miejscu, za pomocą paczkomatu lub aplikacji InPost
VII. ZWROTY I REKLAMACJE
- Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, produkty personalizowane (wyprodukowane według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb) nie podlegają zwrotowi.
- Kupujący ma prawo do reklamacji w przypadku:
A) uszkodzeń mechanicznych wynikających z procesu produkcji, które zostały stwierdzone zaraz po otrzymaniu Zamówienia.
B) błędów w wykonaniu, które są niezgodne z zaakceptowanym projektem graficznym lub Zamówieniem. - Reklamacje należy zgłosić telefonicznie pod numerem +48 501 550 653 lub drogą mailową na adres biuro@uptou.pl niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, załączając zdjęcia i opis wady.
- Reklamacje nie obejmują różnic kolorystycznych wynikających z technologii druku sublimacyjnego lub indywidualnych ustawień monitorów.
- Jeżeli stroje są niezgodne z Zamówieniem, Kupujący może żądać ich wymiany. Sprzedawca dokona wymiany na stroje zgodne z Zamówieniem w najkrótszym możliwym czasie.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
v1 22.04.2025